Constructorul din Bolton (UK) merge pe o cale pe care mulți o ocolesc de ceva timp: motociclete ușoare și puternice. Sigur, e mai ieftin cu mult “fier mort”, faci un cadru, arunci un motor de vreo 38-45 CP și te dai cu cam 200 kile de mobră. Dar Street Moto si Street Moto R de la CCM oferă 55 CP ai unui monociclindru de 600cmc derivat din BMW, la 145 si, respectiv, 139 kg. Cele două surori folosesc Marzocchi USD pe față și monoșoc YSS pe spate (Moto R folosește unul cu rezervor remote), iar evacuarea la R e sub șa. Roți pe 17 cu spițe de la Haan pentru varianta de bază, în timp ce R are jante turnate Dymag. Frânele vin de la J Juan, subsidiara Brembo, iar “plasticele”, inclusiv aripa față, sunt din fibra de carbon. Ok, nu e ieftin un cadru sudat din aluminiu 4130, nici un motor capabil. China arata poate mai bine cu motoare fâsâite de 35 cai si greutate aproape dubla, pentru că, de fapt, totul este mai mult despre aparență acum, dar, cu unele excepții, sunt toate la fel (de plicticoase mai ales). Cum face un constructor mic să obțină componente premium de la marci precum Marzocchi, Brembo etc? Prin volum nu va reuși niciodata. Așa cum deja nici BMW nu se mai poate bate la preț de achiziție cu CFMoto. Atunci? Ei bine, departamentul de marketing al furnizorului știe ca un volum infim de furci, roți, etriere, etc vândute la pret decent unei firme mici care însă face valuri pozitive pe piata, prin performanță și calitate, face “toți banii”.