UPDATE: Citygroup se ocupă de probleme mai nou, iar datoriile KTM, tot mai nou, au crescut brusc la 2.9 miliarde euro, inclusiv salariile pe noiembrie si primele pe decembrie, neplătite…………….
Și musai în ordinea menționată. S-a umplut piața de știri legate de KTM, chiar MV Agusta a sărit gardul să specifice ce bine le merge și că sunt pe profit, iar stocurile lor de motociclete nevândute n-au ce cauta în Austria (deși Pierer Mobility este distribuitorul lor global), pentru că ei sunt independenți, fac totul de capul lor si musai totul în Varese. După 25 de ani de presa, de investigații, de scandal, de orice ai vrea în afară de presă slugarnică sau vândută, un singur lucru mi-a sărit în ochi din comunicatul MV: repetarea obsesiva a numelui “Varese”. O să râdem cu poftă, nu înseamnă, cum e în trend, ca e manipulare ruseasca? Cu 51.1% majoritate austriaca dar fără gaz ieftin mai nou… Și lasam la o parte asta, nu e important. Cea mai draguță informatie provine de la audierea de insolvența a lui KTM: peste 250 000 motociclete noi în depozite! Cam asa a început falimentul doar că a durat un an sa le producă și un an să se prindă ca nu se vând, dupa alti niște ani de luat la misto consumatorul care plătea mii de euro să schimbe axe cu came defecte din fabricație dar pe care domnul Pierer refuza să le accepte ca atare, pe garanție. Pentru că era preocupat de producerea unui sfert de milion de motociclete în 2024, care nu nu mai că nu și-au găsit clienți, dar despre care încă nu știm ce alte bug-uri și corners cut au. Și, de fapt, nici nu vrem să aflam. Pe banii noștri, sigur nu.