“The PREMIUM MANUFACTURER’S WARRANTY, which is completely free, will ensure up to four years of coverage for certain KTM street and travel motorcycles.”. E absolut ridicol, cand ai 267 000 motociclete nevândute, cand best seller-ul e 390-ul fabricat de Bajaj (care deja te-a dat in judecată să-și recupereze banii), dar nu dai nici măcar un euro discount la el (că, de fapt, nu e al tău) si după ani în care ti-ai bătut joc de garanție fix cu clienții ăia care ți-au dat 20 000 euro pe o mobră. Și acum, vom pune stop. Penibilul în care se scaldă KTM e atât de vizibil încât am putea scrie 30 știri pe zi pe tema aceasta. Dar… ce rost are. Deja am decis că e ultima stire despre producătorul austriac, cel puțin pana se închide de tot sau își revine. Ce rost are sa scormonim noi, care n-am cumpăra niciodată o motocicleta de-a lor, după ani în care am trimis, ieftin, în Pakistan, pistoane sau ambreiaje prin fratele unui musulman care livrează pe Glovo în România, și tot costa mai putin si ajungea mai repede. Lumea moto ar fi mai săracă fără KTM, dar nu în forma lor actuala.