După pandemie s-au schimbat multe. A încetat disperarea de a “ieși”, de a explora. S-au prăbușit vânzările de rulote. Au crescut dobânzile, ratele. Minunatele mașinării de zeci de mii euro au început să ne pară așa cum și sunt în realitate: prea scumpe (pentru ce oferă, dar mai ales pentru ce avem nevoie). Multe marci premium raporteaza pierderi. E si cazul Pierer Mobility, care a trebuit sa dea afara oameni, unul din momentele cheie fiind cel in în care a preluat pachetul majoritar la MV Agusta. KTM, Gas Gas și Husqvarna, celelalte mărci ale consorțiului, se confruntă, la rândul lor, cu scăderi ale vânzărilor. Pierer a anunțat destocare la toti dealerii, stai cu ochii pe oferte! Dar, cea mai interesantă mișcare este reducerea CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE. Din 6 directori, rămân doar 2, dl Pierer însuși ca si CEO, și adjunctul Gottfried Neumeister. Cum? După ani de decizii proaste ale șefilor nu mai sunt dați afara muncitorii, ci chiar șefii? Doamne, în ce hal a ajuns capitalismul. Și chiar acum, înaintea unei participări istorice la EICMA? De urmarit…