Nișa motocicletelor cu ataș, cândva în mare vogă, a devenit mult mai îngustă și specializată, cu o comunitate de fani aparte. Condusul unei motociclete cu ataș poate fi o experiență superba pentru unii, dar terifiantă pentru altii. Stabilitatea în curbe face aproape toată diferența. Din motive neștiute, Honda s-a gândit sa îmbunătățească lucrurile, cu un ataș electric independent. Fie că este legat la o motocicletă cu propulsor termic, fie electric, atașul își face singur treaba prin intermediul a doi senzori care citesc fortele la care sunt supuse cele doua brațe de prindere. Presupunând că ai atașul montat pe partea dreapta si vrei sa iei un viraj la stânga, motorul roții atașului va accelera sa te ajite, iar pentru viraj la stânga, va frâna. Totut este montat în ataș, fără a fi nevoie de comunicare cu motocicleta. Greutatea motorului electric și a bateriei, de asemenea, vor ajuta la stabilitate, asistența fiind activa si când accelerezi sau frânezi în linie dreapta.