Oups, dar Honda e producator de motociclete parca? Sa nu vorbim acum despre motorul Brose, transmisia SRAM, franele Shimano, suspensia Fox sau rotile DT Swiss, Sigur, asamblam o bicicleta din componente premium, inmultim pretul acestora cu 4 sau 6 chiar, mai punem un maruntis de 2000 euro pentru cadru si tot asa. E dreptul oricui. Acum multi ani, in pretul unui vehicul nou era inclusa o suma deloc neglijabila care sa acopere costurile R&D. Dar nu mai este cazul. Adunam (cu discount 80%) o patura de componente performante (produse in China, desigur), desenam un cadru (pe care-l sudeaza un mic negrisor sau chinez) si dam drumul la productie (preferabil in Indonesia sau India, ca e un pic mai ieftin decat China). Si un oaresce urmas al marelui Soichiro vine sa lipeasca abtibildul cu Honda (printat in Polonia). Pentru unul care n-a stat vreodata o noapte intreaga sa sudeze in puncte vreo 150 elementi 18650, pare cool. Pentru altii insa, e deja obositor. Produceti, frate, candva, o motocicleta electrica! Una macar. Da, va fi un fiasco probabil, dar daca ai intrat in jocul electrificarii fortate, joaca-l, ca de mimat, pot altii mult mai bine.