Just like a pro. Pe viraj dai drumul frânei față dar păstrezi spatele. Da, ajută la o trasă agresivă. Așa ca italienii s-au gândit, cum e moda acum, să-i ajute pe toți care nu știau să facă și poate nici n-au chef să învețe. Pentru ca e un catch aici, trăim intr-o societate în care capitalismul eșuează și are nevoie de adepți. Adică, platitori. Consumatori. Ce, credeai că e pe gratis? La o simplă apasare de buton, vei avea eficiența unui campion de MotoGP. Oricum, deja-s cam multe butoane, iar utilizatorul standard, care cade fix înainte sa pună cricul lateral, încă se viseaza Rossi dar aici nu se mai joacă, s-a prins cumva că dacă e tare-n taste doar, e posibil să cam moară prea tânăr pe felia asta. Așa că, indiferent cât de bâtă ești, Panigale va face totul pentru tine (va agăța si paddock girls chiar, ai grija doar să nu te dea motorul afară din dormitor, să le ducă singur pe roșu). Și hai să incepem! Sistemul, dezvoltat împreună cu Bosch (aia e, de când a cumpărat Audi, ei decid), monitorizează nu unul, ci 4 senzori de presiune în instalația de frânare. Ai atins frâna față, activează automat si frâna spate. Dai drumul frânei față, roboțelul nu dă drumul și la spate, pentru că el stie mai bine (că nu stii). Da, ai și override. Dar sa trecem la partea fun: sunt 7 nivele!!! De la 1 la 5, sunt de race. CBS-ul e activ in modurile 1, 2 si 3, dar! poate fi dezactivat in modurile 2, 3 si 4! La nivelul 5, ai activare “viraj prin frână”. De asemenea, pe viraje la dreapta vei avea mare avantaj, că acolo e greu să activezi frâna spate (piloții profesioniști folosesc o comanda de frână la degetul mare). Nivelul 6 e pentru asfalt uscat, iar 7 pentru ud. Mult succes!