Fix asta încearcă acum CFMoto, cu un 750 SS în 4 cilindri, la puțin timp după lansarea lui 675 SS și teasing-ul cu 1000 V4. În cererea de omologare, e numit momentan CF 750-2, deci exista cel puțin o versiune in lucru. Codul motor, 472 MV, conform nomenclatorul chinezesc, denotă un alezaj de 72mm, ceea ce implicit, ne duce la o cursa de 46 mm, adica exact parametrii lui GSX-R 750 sau YZF 750 R, doua legendare Supersport. De altfel, și tricilindrul de 675 are tot 72 alezaj… Documentația arata o putere modesta de doar 110CP, nimic nou la modele aflate în faza de dezvoltare, versiunile finale având mereu considerabil mai multi cai putere. Foarte probabil va mișcarea să aibă o legătură directă si cu noul regulament din Next Generation World Supersport, care renunță la limitările legate de cilindree, în favoarea unor clasificări după greutate, turație, flux de aer și curba de injecție pentru a reuși un echilibru mai corect între motoare.