Chinezii patenteaza o furca tip BMW Duolever, pregatind, probabil, ceea ce considera ei ca va fi inceputul asaltului final asupra pietei mondiale: scoaterea modelului 1250TR-G, cel mai mare al lor, din China. Au jucat bine, vanzand acel 1,279cmc V-twin de 140 CP doar in tara natala, si joaca, din nou safe, incercand sa imite BMW, nu pentru ca ar fi vreo inovatie, ci pentru ca asa trebuie. Probabil ca propulsorul imprumutat de la KTM dar modificat cu obstinatie de chinezi s-a dovedit fiabil pe piata de teste, China, doar ca trebuie acompaniat de diverse alte “must have” ca sa poata fi vandut eficient clientului capitalist. Ar trebui sa le iasa, daca stam sa analizam succesul modelului de 800 cmc pe cam toate pietele. Oricum fara casti Schubert rebranduite, geci, cizme, ceasuri, portofele, umbrele, va fi greu sa se bata cu BMW, ceea ce, de fapt, ar putea suna chiar trist pentru orice producator european, care a ales sa fabrice ieftin in loc sa inoveze, si noi stim deja ca se aplica la absolut toti….