CFMoto tinde sa devina leaderul producatorilor chinezi de motociclete, cu o prezenta foarte solida pe toate pietele si o gama variata de modele care puncteaza foarte bine in review-uri.
1250 TR-G, lansat initial ca motocicleta pentru politie, cu motorul in V de 1279cmc de la KTM, de 140 CP , e un tourer impresionant, cu manere incalzite standard, ambreiaj hidraulic ,4 moduri d control electronic al tractiunii, parbriz reglabil, suspensie Mrazocchi, frane Brembo, ABS de la Bosch… Se aude un pret de 16000 euro, ceea ce e o mare lovitura pentru producatorii traditionali.
800 MT Explore Edition vine cu anvelope Michelin Anakee Adventure si aplicatia CFMoto Ride pe un ecran tft de 8″.
La clasa 450, avem deja 3 modele. 450 NK, un naked cu doi cilindri paraleli dar ambielaj la 270 de grade, modificare menita sa creeze o senzatie de motor V-twin,
450SR S e o sportiva cu bascula monobrat si aripioare racing, cu o linie chiar reusita.
450 CL-C e un cruiser retro construit cu a\tentie la detalii, livrand impresia de motocicleta custom direct din fabrica
Papio Trail e o mini moto cu motor de 125 care devine versiune hard de la Papio XO.