Vorbim despre creația lui Plinio Galbusera, care a fondat o mică fabrică în Brescia in 1932, primele motociclete apărând în 1934. Deja în 1937, cand l-a întâlnit pe Adolfo Marama Toyo, Plinio era cel mai cunoscut creator de exemplare moto de curse din Italia. În Afolfo mocnea o idee nebunească și s-a nimerit ca a avut cu cine. Deja în 1938 cei doi au prezentat modelul la Salonul de la Milano. Motorul era realizat prin adăugarea a doua motoare V4 înainte și după o cutie de viteze, cu ambielaj comun. A venit însă războiul, prototipul de la Milano a fost distrus într-un bombardament asupra fabricii, iar Toyo a murit pe pista în 1946. Urmașul acestei motociclete unice a fost Moto Guzzi Otto (de la 8). În imaginea color este o replică realizata după multa muncă de un entuziast în 2019, iar alb negru avem doar imaginile realizate la salonul care a devenit EICMA.